torsdag 19 april 2012

Läsarbrev

Hej!
På bokmässan 2010 vann jag och sonen en bok i Olikas monter och vi valde Isporten. När vi kom hem hamnade den i hyllan länge för både Harry Potter, Narnia, Spiderwick och Tam kom emellan men nu har sonen lärt sig läsa och för första gången sedan Tam vill han att jag ska köpa uppföljaren så fort som möjligt.
Du sa att du ville att jag skulle höra av mig och berätta vad vi tyckte om boken. Den ger mersmak vilket i sig är positivt, den är lättläst och träffar målgruppen på ett bra sätt. En sak jag skulle vilja ha som ibland finns i fantasy är en karta. För jag gissar att Johanna och Mads kommer att röra på sig en hel del. Det är alltid roligt att prata kring kartorna i fantasyböcker tycker jag. Nåväl, tack för en bok som skapat läslust!
Mvh
Therese Silverbåge


Åh, så glad jag blir. Det finns en karta i de andra böckerna, men jag bifogar den här i mailet också, så kan ni redan nu få läsa in er på vilken väg barnen kommer att ta och alla namnen. Jag älskar själv kartor!
Bästa hej!
/Jonna Berggren

1 kommentar: